معنی اهنگ لوکا شکیرا
تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 13:52 | نويسنده : shaghayegh

 

 

به Loca ...

به Loca ...

رقص و یا می میرند ...

به Loca ...

به Loca ...

او بازی 'گنگ در همه زمان ها 
فقط به آن را نگه دارید سرگرم کننده 
به شما در مانند (اه!) 
مراقب باشید آمیگو 
او حرف و walkin "فقط برای شما کار می کنند تا 
او می خواهم برای عشق خود می میرند 
اما تنها من عشق شما، پسر

Sigo tranquila 
مثل من در ساحل دریا در آنگویلا هستم 
Sippin در تاج 
مانند آن چیزی می رویم در 
من است رو ترک می کنید که شما به تنهایی 
چه برای من به معنای 
هیچ دختر دیگری است تو را 
پس نگه داشتن آنها را خاموش

و من دیوانه هستم، اما شما آن را (به Loca، محل، محل) دوست 
تو دوست داری که از آن آسان است (به Loca، محل، محل) 
من دیوانه هستم اما شما آن را (به Loca، محل، محل) را دوست 
دیوانه اما شما آن را دوست دارم

این دختر nutter 
جدید هر چند، من گرم تا زمانی که من لمس او 
کالینته Chica 
دیده من رپ می باشد به merengue در 
من احساس رییس جمهور 
من میدون 'گه و من عشق می ورزم آن 
او کردم یک لب به لب میانگین LIL، 
اما شما باید ببینیم که چه چیزی او با آن را ندارد 
او آن را کم (پایین کم، پایین کم) نگه می دارد را 
من هرگز نمی تواند به اندازه کافی (آه نه، آه نه) 
او به من می دهد طفره، 
اما من ماندن بدنبال 
اما منظور من، یو، من متر در عشق 
با یک دختر دیوانه 
اما این همه خوب است 
و این خوب های من 
فقط تا زمانی که من می شنوم او گفت، "آی، پاپی"

و من دیوانه هستم، اما شما را دوست دارم (به Loca، محل، محل) 
شما دوست آن است که آسان نیست (به Loca، محل، محل) 
من دیوانه هستم اما شما آن را دوست دارم 
دیوانه اما شما آن را دوست دارم (به Loca، محل، به Loca)

شما تنها کسی بودی که برای من 
و برای او بیش 
حالا شما فکر می کنم که او آن را تمام کردم 
من یکی رو این کاربر

شما تنها کسی بودی که برای من 
و برای او بیش 
حالا شما فکر می کنم که او آن را تمام کردم 
I این کاربر من

در بسیاری از کارها وجود دارد 
که من می خواهم انجام لطفا شما 
شما را به پور طبی ال caminito 
؟ 
چون ما میخوایم برخی از مامبو 
آه، چه او در Laui انجام دهید؟

من واقعا می توانید آن را کمک نمی کند 
اگر من به Loca بانوی 
من نمی خواهم هیچ مشکل 
من فقط میخوام ضربه (آه!)

و من دیوانه هستم، اما شما آن را دوست دارم 
چون دختر نیمه مثل من 
آیا هرگز دور از بازار 
و من دیوانه هستم، اما شما آن را (به Loca، محل، محل) دوست 
تو دوست داری که از آن آسان است (به Loca ، محل، محل) 
من دیوانه هستم اما شما آن را دوست دارم (به Loca، محل، محل) 
دیوانه اما شما آن را دوست دارم (DIOS M؟ درجه)

این دختر است (به Loca) 
دختر (به Loca) است 
که دختر است (به Loca)

به Loca 
دختر (به Loca) است 
که دختر است (به Loca)

شما تنها کسی بودی که برای من 
و برای او بیش 
حالا شما فکر می کنم که او آن را تمام کردم 
I این کاربر من

و من دیوانه هستم، اما شما آن را (به Loca، محل، محل) دوست 
تو دوست داری که از آن آسان است (به Loca، محل، محل) 
لا به Loca، لا به Loca، لا به Loca (به Loca) 
به Loca (به Loca)



نظرات شما عزیزان:

shabnam
ساعت13:55---29 شهريور 1393
مرسییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: